ارزیابی محصول
مشتری عزیز :
خواهشمند است قبل از تکمیل فرم موارد زیر را مطالعه فرمائید:
دسته بندی عوامل ارزیابی به ترتیب بر اساس خط مشی کیفیت چهار دسته می باشد:
- کیفیت
- قیمت
- احترام و ارتباط با مشتری
- تبلیغات، عرضه و توزیع
لذا از آنجا که امتیاز داده شده ملاک سنجش و مهمترین معیار در ارزیابی روند بهبود در فعالیت های این شرکت و کسب بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان می باشد و در ادوار مختلف مورد بررسی و محاسبه قرار می گیرد و در تنظیم و تحقیق نمودارها و شاخص ها در این معیار به صورت کمی بهره داری می شود.
خواهشمند است با تکمیل فرم زیر ما را در پیشبرد اهداف یاری نمایید.