سنباده تسمه ای

سنباده تسمه ای | قیمت و خرید | سخت شیمی

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت سنباده تسمه ای (تانکی یا نواری) طول، عرض و گرید مورد نظر خودتان را از طریق واتساپ یا ایتا به شماره ۰۹۱۳۰۹۰۰۲۸۰ ارسال نماید.

مشخصات سنباده تسمه ای
قیمتمتغیر
نوع محصولسنباده تسمه ای
برندS.H (سخت شیمی)
شماره دانه بندی (گرید)انواع گرید
جنس دانه هااکسید آلومینیوم و سیلیکون کاربید و…
ابعادطبق سفارش و نیاز مشتری
رنگ 
کاربردصنایع مختلف پرداخت کاری، قطعه سازی ،نجاری، لاستیک، شیشه، شیر آلات، یراق آلات 
موارد مصرفبراده برداری، پولیش زدن، سایش، سیقلی کردن سطوح مختلف چوبی، آهنی و غیر آهنی
زبری سمباده 
ویژگی های سنباده 
فهرست محتوا

سنباده تسمه ای چیست؟

سنباده های تسمه ای یا نواری، سنباده های پارچه ای آپارات شده ای می باشند که معمولا برای پرداخت کاری، براده برداری یا پلیسه گیری و سیقلی کردن سطوح مختلف، به وسیله سنباده زن های برقی مورد استفاده قرار می گیرد.

صنایع گسترده ای با این محصول سر و کار دارند که از آن جمله می توان به صنعت قطعه سازی خودرو، شیرآلات بهداشتی، دستگیره و یراق آلات، قطعات آلومینومی و … اشاره نمود.

اگر قصد خرید سنباده با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را دارید همین حالا از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی سخت شیمی اقدام فرمائید.

انواع سنباده تسمه ای بر اساس گرید

شرکت سخت شیمی قادر به تولید انواع سنباده نواری از گرید ۴۰ تا ۸۰۰ می باشد. با توجه به مرحله پرداخت کاری شما گرید سنباده انتخاب شده و آپارات می گردد.

نحوه تولید سنباده نواری

سنباده تسمه ای با توجه به عرض و طول دستگاه شما برش خورده و با چسب مخصوص آپارات (برند آمریکایی با بالاترین کیفیت) از طریق سیستم مخصوص آپارات چسبیده یا به اصطلاح آپارات می شود.

کاربرد سنباده تسمه ای

۳ کاربرد مهم سنباده تسمه ای به شرح زیر می باشد:

  1. آخرین مرحله  پرداخت کاری قطعه و صیقیل دادن به آن.
  2. براده برداری یا پلیسه گیری از لبه های برش.
  3. حذف بخش های زاید قطعه.

مزایا سنباده تسمه ای

  • پرداخت کاری سریع و پرقدرت
  • کنترل راحت هنگام کار با دستگاه های پولیش کاری

لازم به ذکر است هنگام خرید این محصول به عرض، طول، گرید، دانه بندی، نوع و برند سنباده توجه فرمایید. شرکت سخت شیمی این محصول را با توجه به نیاز مشتریان در گرید ها و ابعاد مختلف با بکارگیری از سنباده های سخت شیمی و خارجی با توجه به سفارش تولید کرده و عرضه می کند.

هنگام خرید سنباده تسمه ای به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. جنس سطح مورد سایش: با توجه به کاربرد های مختلف این محصول برای سطوح مختلف مانند چوب، فلز، سنگ و …،از سنباده های تخصصی استفاده می شود.
  2. دانه بندی: هنگام سفارش حتما دانه بندی سنباده مورد نظرتان را مشخص فرمایید. در مراحل مختلف پرداخت کاری، گرید های مختلف مورد استفاده می باشد.
  3. ابعاد تسمه: مهمترین نکته هنگام خرید تسمه ابعاد آن است. توجه به عرض و طول تسمه که منجر به ساخت یک سنباده حلقه ای می شود بسیار هائز اهمیت می باشد. بر اساس سایز دستگاه مورد استفاده، سنباده تسمه ای آپارات می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *